Sluit je aan bij de community

Stichting Vrij Platformwerk is dé stichting die de groeiende groep van Vrije Platformwerkers vertegenwoordigt. Wanneer je je bij ons aansluit maak je deel uit van een community, een nieuwe generatie werkers die een duidelijke visie deelt en uitdraagt over arbeid en de toekomst. Sluit je aan bij de community - geen spam en helemaal gratis!

Mocht het nodig zijn dan zullen wij ook actie ondernemen wanneer dat in het belang is van Vrije Platformwerkers. Bijvoorbeeld wanneer een werkplatform iets tegen het belang van Vrije Platformwerkers doet, of wanneer vakbonden het zelfstandig werken van Vrije Platformwerkers onmogelijk proberen te maken.

LET OP: verificatiemail kan in spambox belanden!

Aanmelden!

* indicates required

Neem voor zakelijke samenwerkingen of aanvullende informatie contact op met Jordi Verwoert (bestuurslid fondsenwerving).