Na twee succesvolle digitale meet-ups eerder dit jaar, organiseert Stichting Vrij Platformwerk op dinsdag 19 december 2023 om 19:00 een derde meet-up.

Tijdens deze meet-up zal het bestuur een update geven over de ontwikkelingen van de afgelopen maanden. Maar het belangrijkste van deze meet-up is natuurlijk dat we in gesprek kunnen gaan met elkaar. Heb je input, vragen of opmerkingen over het werken via platformen, laat je dan vooral horen!

Ook als je verbeteringen hebt voor de platformen om jouw werkervaring te verbeteren, nodigen we je van harte uit om de digitale meet-up bij te wonen. Jouw feedback over de platformen bespreken we met onder andere Temper en YoungOnes, waardoor zij de gebruikservaring voor jou als Vrije Platformwerker kunnen verbeteren.

Aanmelden voor de meet-up is niet nodig. Je kan onderstaande link gebruiken om naar onze Discord-server te gaan en de meet-up bij te wonen.