Stichting Vrij Platformwerk blijft zich onverminderd inzetten om de belangen van Vrije Platformwerkers te behartigen en hen een stem te geven in het politieke debat. Om dit te kunnen blijven doen, is het bestuur van Stichting Vrij Platformwerk per april 2023 uitgebreid met twee nieuwe bestuursleden!

Charlotte Rekers is het nieuwe bestuurslid communicatie. Binnen deze functie is ze verantwoordelijk voor de het communiceren van alle ontwikkelingen rondom het platform. Dit houdt in dat interne en externe belanghebbenden duidelijk en tijdig informatie krijgen via verschillende communicatiekanalen.

Contact opnemen met Charlotte? Mail naar charlotte@stichtingvrijplatformwerk.nl

Jordi Verwoert is het nieuwe bestuurslid fondsenwerving. Binnen zijn functie is hij verantwoordelijk voor het werven van nieuwe fondsen. Hierbij komt hij in contact met diverse partijen om zo tegoeden en steun te werven voor de stichting. Daarnaast houdt Jordi contact met de fondsen om ze bijvoorbeeld te updaten over belangrijke onderwerpen voor Vrije Platformwerkers.

Contact opnemen met Jordi? Mail naar jordi@stichtingvrijplatformwerk.nl

Met de toevoeging van Charlotte en Jordi aan het bestuur bestaat Stichting Vrij Platformwerk nu uit vijf bestuursleden: Enzo Salatiello (voorzitter), Charlotte Rekers (communicatie), Roos Sparreboom (penningmeester), Irene Ruhe (secretaris) en Jordi Verwoert (fondsenwerving). Wij zijn ontzettend blij met deze toevoeging aan het bestuur en bouwen vol vertrouwen verder aan de toekomst van Vrij Platformwerk!