Op dinsdag 11 juli nodigen je van harte uit om ons allereerste digitale event bij te wonen. Tijdens deze bijeenkomst brengen wij je op de hoogte brengen van alle ontwikkelingen rondom Stichting Vrij Platformwerk. Maar dat is niet alles! We zijn vooral enthousiast om jou beter te leren kennen en te luisteren naar jouw vragen en ideeën.

In deze online meeting zullen wij een klein overzicht geven van de werkzaamheden die wij in de afgelopen anderhalf jaar hebben uitgevoerd. Ook zullen we een inkijkje geven in de projecten waar we nu en in de nabije toekomst vooral druk mee zijn. Maar we willen jou ook heel graag ontmoeten! Waarom ben je ooit begonnen met het platformwerk, wat trekt je zo aan het freelancer zijn en wat kan er beter? We horen graag jouw mening!

Om deelname zo eenvoudig mogelijk te maken, hebben we een handig Google Forms opgesteld waarin je jouw voorkeurstijd kunt aangeven. We willen graag een tijdstip kiezen dat voor de meerderheid van jullie het meest geschikt is, dus vul de Google Forms in en dan zien we je hopelijk online op 11 juli!