Na een succesvolle eerste meet-up op 11 juli, organiseert Stichting Vrij Platformwerk nu een tweede digitale meet-up.

Deze meet-up zal plaatsvinden aanstaande maandag 11 september om 19:30 uur. Tijdens deze meet-up geeft het bestuur van Stichting Vrij Platformwerk een update over de ontwikkelingen van de afgelopen maanden. Maar tijdens deze bijeenkomst horen we natuurlijk ook heel graag jouw mening! Heb je input, vragen of opmerkingen over de zelfstandige manier van werken, laat je dan vooral horen!

Gesprek met Ministerie van Sociale Zaken

Maar er is meer! In oktober zijn wij uitgenodigd door het ministerie van Sociale Zaken om het gesprek aan te gaan over het werken via platformen. Naast het bestuur van Stichting Vrij Platformwerk, worden er ook 25 Vrije Platformwerkers uitgenodigd om hun stem te laten horen. Wil jij hier graag bij zijn? Join dan de digitale meet-up aanstaande maandag!

Aanmelden voor de meet-up is niet nodig. Je kan onderstaande link gebruiken om aanstaande maandag de meet-up bij te wonen.

Over Stichting Vrij Platformwerk

Stichting Vrij Platformwerk is een belangenorganisatie die in het leven is geroepen om de groeiende groep Vrije platformwerkers te vertegenwoordigen bij platformen, vakbonden en overheid.

Meld je aan voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte.