De data voor de volgende twee meet-ups zijn bekend! Zorg ervoor dat je 25 maart en 21 mei alvast in je agenda noteert om samen te praten over relevante onderwerpen op het gebied van platformwerk.

De eerstvolgende digitale meet-up zal plaatsvinden op 25 maart aanstaande om 19:00 uur. Tijdens deze meet-ups brengen we je niet alleen op de hoogte van de laatste ontwikkelingen bij Stichting Vrij Platformwerk, maar geven we je ook de kans om jouw inzichten en suggesties met ons te delen. Het is een open forum waar we samen kunnen praten over alles wat relevant is voor jou als platformwerker. De tweede digitale meet-up zal plaatsvinden op 21 mei aanstaande om 19:00 uur.

Wil je bijdragen aan de toekomst van platformwerk? Mis deze kans dan niet en join onze meet-up! Heb je bepaalde onderwerpen die je graag zou willen bespreken tijdens een van de meet-ups? Laat het ons dan weten door middel van een mailtje naar info@stichtingvrijplatformwerk.nl

Aanmelden voor de meet-up is niet nodig. Je kan een mail sturen naar info@stichtingvrijplatformwerk.nl om de link van de digitale meet-up te ontvangen. We zien je graag online op 25 maart of 21 mei!