Altijd op de hoogte blijven van alle belangrijke ontwikkelingen binnen Stichting Vrij Platformwerk en het werken als vrije platformwerker? Volg ons dan op de socials!

Er zijn verschillende manieren om op de hoogte te blijven van de ontwikkelingen binnen Stichting Vrij Platformwerk. We snappen dat je ze misschien niet allemaal al hebt ontdekt, dus daarom geven we hieronder een klein overzichtje.

Als je je aanmeldt voor Stichting Vrij Platformwerk, ben je automatisch ook ingeschreven voor de nieuwsbrief. Door middel van de nieuwsbrief word je maandelijks op de hoogte gehouden van het laatste nieuws binnen de stichting en interessante ontwikkelingen voor jou als Vrije Platformwerker. Wil je de nieuwsbrief ook ontvangen? Meld je dan aan voor Stichting Vrij Platformwerk.

Via Instagram blijf je wekelijks op de hoogte van belangrijke ontwikkelingen voor en achter de schermen. Ook posten we belangrijk nieuws voor jou als Vrije Platformwerker en leer je de bestuurders achter Stichting Vrij Platformwerk beter kennen.

Op Linkedin delen we belangrijke ontwikkelingen binnen het werken als Vrije Platformwerker en over de stichting. Op deze manier blijf je zowel in contact met je zakelijke relaties als met de ontwikkelingen binnen Stichting Vrij Platformwerk.

Ook X (Twitter) is een makkelijke en laagdrempelige manier om op de hoogte te blijven. Volg ons en ontvang updates over belangrijk nieuws voor jou als Vrije Platformwerker.

Klik op een van de social-media icoontjes om direct naar onze pagina te gaan en vergeet niet om Stichting Vrij Platformwerk meteen te volgen om altijd op de hoogte te blijven!